تلخ و مبتذل،به موازات زمان چیزهای زیادی از دست داده ام،تن و ذهنم ملتهب از اشتباهات گذشته است،آنقدر از خودم دور شده ام که هیچ شباهتی به گذشته ام ندارم.صدایم در گلو گیر افتاده است،سکوت کرده ام و هرچه ب دیالکتیک تنهایی...
ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 9:51